Administrace a správa dat

Administrace a správa dat

pagio B2B je postaveno pro kompletní práci s daty z informačního systému. Pokud některá data nejsou v systému dostupná, je možné využít zabudovanou administraci. Administrace dat probíhá přes zabezpečené webové rozhraní. Online můžete spravovat například doplňující produktové informace, produktové akce, topování zboží, ale i ceníky.

  • Online administrace
    Systém má zabudovanou moderní online administraci, která umožňuje správu dat, která nejsou v informačním systému dostupná.
  • Datové priority
    Při ruční administraci dat lze zvolit různé režimy priorit zobrazení, a to pro jednotlivá produktová pole:
    • ERP systém je prioritní – využívá se v případech, kdy v ERP chybí informace a jsou postupně doplňovány. Tam, kde data chybí, se použijí data z administrace.
    • Administrace je prioritní – manuálně upravená data budou mít prioritu nad daty z informačního systému.
  • Soubory, obrázky a videa
    Přiřazujte ke zboží doplňující přílohy, fotografie či videa.
  • Novinky a akční zboží
    Určete, které zboží má být v daném týdnu označeno jako akční, novinka, či topujte pozici jednotlivých karet zboží.
  • Texty
    Spravujte obsah statických stránek jako jsou obchodní podmínky, podmínky dopravy nebo návod k použití.



Zaujal vás pagio B2B?

Pak budeme rádi, když nás kontaktujete přes náš poptávkový formulář.
Ozveme se zpět nejpozději během druhého pracovního dne.


Poptávka