Snižte náklady

Do běžného prodejního řetězce od výrobce až po zákazníka běžně vstupují:

  • distributoři, kteří zajišťují dovoz zboží do dané země,
  • velkosklady, které zajišťují vyšší dostupnost zboží v daném regionu,
  • prodejci, u kterých se zboží dá koupit na internetu nebo kamenné prodejně

Obecně platí:

Optimalizací prodejního cyklu zvýšíte svůj zisk

Jak na to?

  1. Přijímejte objednávky rychleji
    Snížením času na příjem 1 objednávky docílíte zásadního snížení nákladů.
  2. Rychleji komunikujte
    Vaši odběratelé budou u vás rádi nakupovat a tím zvýšíte počet objednávek.
  3. Předávejte doklady elektronicky
    Tráví vaši obchodníci čas upomínáním faktur a zasíláním dokladů? Po zavedení elektronické výměny dokladů se budou moci vaši obchodníci věnovat novým zákazníkům a zajistit tak růst vašeho obchodu.
  4. Zrychlete systémy
    Zpracujete tak více dokladů, objednávek a požadavků za den.
  5. Zjednoduště obchodníkům práci
    V dnešní době jsou ERP systémy čímdál více komplexnější. Čím více mají možností, tím složitější je jejich obsluha. Dejte vašim obchodníkům jednoduchou nádstavbu nad Vaším ERP systémem a využijte jejich čas, který tráví v terénu na maximum.



Zaujal vás pagio B2B?

Pak budeme rádi, když nás kontaktujete přes náš poptávkový formulář.
Ozveme se zpět nejpozději během druhého pracovního dne.


Poptávka