Poimplementační podpora

Po spuštění projektu bývá období několika dní či týdnů, kdy je potřeba často reflektovat požadavky z vnitra společnosti nebo od klientů. Často se stává, že až v této fázi systém vidí poprvé obchodníci a vybraní zákaznící. Jejich názor a zkušenosti je nutné rychle zohlednit.

Po předem dohodnutou dobu je k dispozici vývojový tým, který dokáže v režimu "poimplementační podpory" zajistit dovývoj funkcí, které po předání díla vyvstanou. Tyto požadavky je tedy možné řešit okamžitě.

Jakmile jsou všechny požadavky zpracovány, předává vývojový tým dílo servisnímu oddělení, které zajišťuje jeho stabilní běh, pravidelné kontroly funkčnosti a bezpečnosti.

Více o servisu

Zaujal vás pagio B2B?

Pak budeme rádi, když nás kontaktujete přes náš poptávkový formulář.
Ozveme se zpět nejpozději během druhého pracovního dne.


Poptávka