Servis a helpdesk

Zakládáme si na špičkovém servisu a technické podpoře. Jako jedni z mála na trhu v servisních smlouvách garantujeme reakční doby i dobu vyřešení nahlášených požadavků. Říkáme, že naše služby bez servisní smlouvy jsou jako auto bez povinného ručení.

Služby obsažené v servisní smlouvě

  • Bezchybný chod i vzhled aplikace.
  • Garantovanou dobu reakce i vyřešení požadavku.
  • Pravidelné aktualizace systému včetně pravidelné profylaxe.
  • Monitoring běhu systému včetně monitoringu synchronizace.
  • Záruku kompatibility s novými webovými prohlížeči.
  • Odborné poradenství při řešení problémů a užívání systému.
  • a řadu dalších výhod.

Přehled garancí

  • Reakční doba: 2 BH až 1 BD
  • Doba vyřešení problému: dle kategorie chyby (A až C) - 4 BH až 10 BD

BH = business hour, pracovní hodina
BD = business day, pracovní den

Nabízíme několik úrovní servisních smluv. Cena se stanovuje individuálně dle potřeb projektu a požadavků klienta.

Helpdesk systém

Helpdesk máme přímo integrovaný do systému na řízení vývoje. Používáme prověřený software JIRA společnosti Atlassian, který patří na úroveň nadnárodních standardů vývojářských týmů a procesně řízených společností. Každý vývojář hned vidí fronty prioritních úkolů. A co víc, vy sami můžete své požadavky sledovat - včetně toho, jak vypadá jejich řešení.

Servisní oddělení

Naši klienti mají vždy koho kontaktovat. Vedeme pro ně samostatné oddělení technické podpory. V něm se střídají přímo vývojáři, které pravidelně školíme v péči o zákazníky. Ručíme vám za nejvyšší úroveň podpory.

Spolehlivá, odborná a rychlá podpora jsou základními stavebními kameny dlouhodobé funkční spolupráce.

Zaujal vás pagio B2B?

Pak budeme rádi, když nás kontaktujete přes náš poptávkový formulář.
Ozveme se zpět nejpozději během druhého pracovního dne.


Poptávka